Hvad får du med?
- Personlig forside med lettere adgang til det, der er vigtigst for netop dig.
- Nem adgang til de mest almindelige funktioner - alt kan nås med tommelfingeren.
- Forenklet overblik over dine konti hos os og i andre banker.
- Alt samlet i én app - både din daglige økonomi, samt dialogen og aftalerne med os.
Sådan laver du en betaling
Overførsel, Indbetalingskort og Udenlandsoverførsel i samme knap
Sådan ændrer du forsiden
Prøv mobilbank nu
Har du sat dine apps til automatisk at blive opdateret, er mobilbanken klar til dig nu. Ellers skal du lige opdatere den fra App Store eller Google Play. Du skal bruge dit MitID første gang, du logger på.
Brug for hjælp? Find svaret her
Hvordan får jeg mobilbank?
Inden du kan få mobilbank til din mobiltelefon, skal du have en netbank-aftale hos os.
Har du ikke en netbank-aftale hos os, så ring på 3378 2000, så opretter vi hurtigt en til dig.
Download mobilbank app
Du finder vores mobilbank i App Store eller Google Play.
Søg efter 'Lån & Spar' og download appen på din mobiltelefon.
Tilmeld dig fra din mobiltelefon
Åbn mobilbank app'en og følg beskrivelsen på skærmen.
Ved tilmelding skal du bruge dit MitID. Efter MitID-tilmelding skal du oprette en personlig kode og / eller FingerTouch / FaceID til login.
Nu er du i gang.
Hvordan logger jeg på og af mobilbanken?
Du skal være tilmeldt mobilbanken for at kunne logge på (se ovenfor).
Du kan logge på mobilbanken enten med:
- Din valgte firecifrede adgangskode
- FingerTouch eller FaceID
Mobilbanken henter dit navn fra din netbank-aftale, som du har fået ved oprettelsen, derfor skal du ikke skrive et brugernavn når du logger på.
Sådan logger du af mobilbank:
- Luk app'en ned, efter du har brugt den
- Tryg på Menu-ikonet i nederste højre hjørne af skærmen og vælg Log af, øverst til højre på skærmen.
Appen logger automatisk af efter nogle minutter, hvis du ikke foretager dig noget i mobilbanken.
Hvad kan jeg i mobilbanken ?
- Se saldo på alle dine konti i banken
- Tilmelde og se konti fra dine andre banker i vores mobilbank
- Se kontobevægelser og detaljer, samt afstemme dine bevægelser
- Overføre penge til alle andre konti
- Betale regninger
- Se dine betalingsservice aftaler
- Se dine depoter, investere og følge markedet
- Få overblik over dine kort og spærre dem, hvis nødvendigt
- Se boliglån fra Totalkredit
- Kontakte banken
- Booke møder med banken
- Få overblik over dine aftaler med banken og uploade dokumenter sikkert m.m.
Hvordan ændrer jeg min adgangskode, brugernavn eller mobilnummer?
Ønsker du at ændre din firecifrede adgangskode til din mobilbank, skal du gøre følgende:
1. Åbn mobilbank appen (uden at benytte FingerTouch eller FaceID)
2. På loginsiden, trykker du på linket 'Glemt kode?'
3. Mobilbanken viser en besked om Glemt kode? - tryk på 'Vælg ny kode'
4. Følg beskrivelsen på skærmen, som du gjorde da du tilmeldte dig mobilbank med NemID
Bemærk - hvis du har mistanke om, at nogen har fået adgang til din mobilbank, skal du straks spærre din mobilbank, ved at gennemføre ovenstående ændring af adgangskoden til din mobilbank. Har du ikke lavet en adgangskode og bruger NemID til at logge på mobilbanken, skal du straks få spærret dit NemID.
Vær opmærksom på, at du af sikkerhedsmæssige årsager ikke selv kan ændre dit brugernavn og mobilnummer. Ring i stedet til kundeservice på 3378 2000, som vil hjælpe dig.
Hvordan ændrer jeg, hvilke konti, jeg ser på forsiden?
Forsiden i mobilbanken viser 3-4 favoritkonti, som du derfor har hurtig adgang til.
Ønsker du at ændre på hvilke af dine konti, der skal vises som favoritkonti på forsiden i din mobilbank, skal du trykke på ikonet med en blyant, øverst til højre i mobilbanken.
Herefter kan du vælge blandt dine konti og trykke Gem.
Du kan til enhver tid se alle dine konti, ved at klikke på ikonet i bunden skærmen, som forestiller en pengepung.
Hvor finder jeg mine konti i andre banker?
Inden du kan få vist dine konti fra andre banker i din mobilbank, skal du fra forsiden af mobilbanken, trykke på knappen ’Tilføj konti’ og følge beskrivelsen på skærmen.
Hvordan spærrer jeg mit kort i mobilbanken?
Har du mistet dit kort eller har nogen fået adgang til din PIN-kode, skal du straks spærre dit kort.
- Tryk på Menu, som er ikonet nederst til højre på skærmen (de tre striber)
- Vælg menupunktet 'Kort'
- Vælg det kort du ønsker at spærre
- Når du kan se kortet på skærmen - tryk på knappen 'Vælg'
- Tryk på 'Spær kort'
- Bekræft at du vil spærre kortet, tryk på 'Ja, spær kort'
Hvordan skriver jeg til banken?
Vil du skrive til banken eller booke et møde, så skal du bare trykke på ikonet med en taleboble i bunden af skærmen.
Det er også her, at du kan booke et møde med os, eller følge med i igangværende opgaver med banken.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke finder svar på mit spørgsmål her?
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, så skriv til kundeservice
Kontakt os
Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.