Lån & Spar vinder igen pris for mest loyale kunder
En uafhængig måling fra Loyalty Group placerer Lån & Spar øverst på podiet, når det gælder loyalitet blandt bankkunder i Danmark. Faktisk vinder Lån & Spar prisen for tredje år i streg. Lån & Spars administrerende direktør John Christiansen peger på unikt ejerskabsforhold som afgørende for den flotte placering.
De mest loyale bankkunder i Danmark
Er du kunde i Lån & Spar? I så fald kan du glæde dig over at høre til de mest loyale bankkunder i Danmark. Det er i hvert fald konklusionen på en undersøgelse foretaget af det uafhængige konsulenthus LoyaltyGroup, som undersøger kunders loyalitet i forskellige brancher. Lån & Spar scorer højest på stort set alle parametre i undersøgelsen, blandt andet inden for ”værdi for pengene”, ”servicekvalitet” og ”samfundsansvar”.
Lån & Spar har kundetilfredshed i højsædet
Faktisk vinder Lån & Spar prisen for tredje år i træk, og det glæder bankens administrerende direktør John Christiansen:
”Kundetilfredshed er vores vigtigste nøgletal, så vi er naturligvis stolte over endnu en gang at indtage førstepladsen.” Han pointerer, at Lån & Spars særlige ejerskabsforhold medvirker til den flotte placering.
”Kundetilfredshed er vores vigtigste nøgletal, så vi er naturligvis stolte over endnu en gang at indtage førstepladsen.” Han pointerer, at Lån & Spars særlige ejerskabsforhold medvirker til den flotte placering.
”Når MedlemsKunder henvender sig, så kender vi allerede deres branche, og derfor kan vi rådgive specifikt ud fra deres ansættelsesvilkår, ferieordninger, pension, løntrin og tillægsordninger. Det kan vi, fordi vores ejerskabsforhold med mere end 50 fagforeninger giver os en særlig adgang til viden. Det giver kunderne tryghed og en oplevelse af at høre hjemme i deres egen bank,” siger John Christiansen.